všemožno

24.02.2009 07:44

17.6.09

    ...přidána fotogalerie Křenovický Rakovec 2009

25.2.09

    ...vložil jsem novou anketu, tak do nás !!!!

24.2.09

    ...přidal jsem přehled o počasí, může se to hodit

29.9.08

    ...přidal jsem do galerie pár fotek z "pravěku"...

18.9.08

    ...letní akce jsou pro tento rok za námi, škoda, bude zima, bude mráz kam se Cechu, kam schováš...? " Do Zbýšova...!" ... jestli mě paměť neklame, tam už to letos vypadá na 10tou sezónu...to to letí. Kdybychom sepsali co jsme za těch deset let v Saloonu zažili, věřte bylo by co číst po mnoho a mnoho zimních večerů. Ale radeji si to necháme pro sebe : )...

25.8.08

...čas nádherných letních nocí se naplňuje a pomalu se začneme přesouvat za zdi sálů,klubů,hospod a jiných zařízení. Poslední letošní hraní ve WWC v Boskovicích bylo super (...to místo má svoje kouzlo...) a tak nějak předznamenalo konec letních dnů... HOWK

4.8.08

... tradiční hraní v Jedovnocích na Hobza place je za námi a jako tradičně to bylo super. Jediné co tradici poněkud "pokazilo", bylo to že nepršelo. No co se dá dělat, snad příště : ) ...

16.7.08

...po 2 letech se to povedlo. Hráli jsme U Klimešů a bylo nádherně, ale....

Přidal jsem pár fotek do galerie

11.7.2008

...tak po dlouhé době hrajeme U Klimešů v Bystrci. Při pohledu z okna se zdá ,že to snad konečně výjde. Sice je teprve 10 hod, ale žádnou větší změnu v chování počasí nepředpokládáme...